ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ
Για το συγκεκριμένο πάρκινγκ, θα εκμεταλλευτούμε την θάλασσα. Κατά μήκος της παλιάς παραλίας, μπορεί να εφαρμοστεί η λύση που επέλεξε η Κοπεγχάγη. Ένα υποβρύχιο διώροφο παρκινγκ, μέσα στη θάλασσα. Ο χώρος υπάρχει, είναι σκαμμένος, χωρίς αρχαία και απαλλοτριώσεις. Η δε κατασκευή του έργου λόγω της θέσης του θα είναι χαμηλής όχλησης για τους κατοίκους και την πόλη. Θα έχει μήκος 1200 μέτρα, είσοδο των αυτοκινήτων από το λιμάνι και έξοδο από τον Λευκό Πύργο.
Και ανά 80 μέτρα εξόδους για τους οδηγούς. Με την κατασκευή του έργου θα γίνει και διαπλάτυνση της παλιάς παραλίας κατά 40 μέτρα, με την ίδια αρχιτεκτονική μορφή της Νέας. Με την ολοκλήρωση του έργου και την δημιουργία 3200 νέων θέσεων στάθμευσης θα απαγορευτεί απόλυτα το παρκάρισμα από τη Τσιμισκή έως στην θάλασσα. Η δε τροφοδοσία των καταστημάτων θα γίνεται μεταξύ 9 με 11 το πρωί. Το έργο αυτό μπορεί να αλλάξει την πόλη.
Μπορεί να χρηματοδοτηθεί είτε από Ευρωπαϊκούς πόρους είτε με την μέθοδο ΣΔΙΤ. Με κόστος περίπου 80 με 100 εκατομμύρια ευρώ η πόλη θα γίνει άλλη πόλη. Και αναλογικά είναι λίγα αν σκεφτούμε ότι έχουμε πληρώσει 110 εκ ευρώ αποζημίωση στον ανάδοχο του έργου της υποθαλάσσιας, για ένα έργο που δεν έγινε. Και άλλα 50 εκατομμύρια έξτρα χρέωση στα έργα του Μετρό για τα αρχαία της Αριστοτέλους.