Χαλιαμπάλιας Σάββας - Υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης
  • Αρχική
  • Η Θεσσαλονίκη μου
  • Σάββας Χαλιαμπάλιας
  • Νέα
    • Άρθρα
    • Δελτία Τύπου
    • Συνεντεύξεις
    • Βίντεο
    • Press
  • Επικοινωνία
podilatodromos
Μάρτιος 18 2019

ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ

Προγραμματικές Δράσεις, Η Θεσσαλονίκη μου, Ποδηλατόδρομοι, Χαλιαμπάλιας

Η κίνηση μέσω ποδηλατοδρόμων  για μας είναι από τους βασικότερους στόχους του προγράμματος μας. Το σχήμα και η μορφολογία της Θεσσαλονίκης βοηθάει την ποδηλατοκίνηση. Αν εξαιρέσουμε την Άνω Πόλη με τις ανηφόρες της όλη η άλλη πόλη είναι ιδανική για κίνηση με ποδήλατο. Στους ποδηλατοδρόμους που θέλουμε να δημιουργήσουμε εκτός από τους ποδηλάτες και τα ηλεκτρικά πατίνια θα μπορούν να κινούνται και τα αμαξίδια των ΑΜΕΑ. Η ποδηλατοκίνηση εκτός από  οικολογική, οικονομική και υγιεινή  είναι και ανθρώπινη. Πιστεύουμε ότι πρέπει να κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να την εφαρμόσουμε. Αλλά για να εφαρμοστεί  θα πρέπει οι ενέργειες και τα έργα που θα απαιτηθούν, να γίνουν  προγραμματισμένα και με σωστό σχεδιασμό. Γιατί η λειτουργία ποδηλατοδρόμων σε μία πόλη που το μεγαλύτερο της πρόβλημα είναι το συγκοινωνιακό και η στάθμευση δεν είναι και το ευκολότερο πρόβλημα.

Για τη λειτουργία των ποδηλατοδρόμων θα πρέπει πρώτα απαραίτητα να αντιμετωπιστούν αυτά τα δύο προβλήματα. Η λειτουργία των ποδηλατοδρόμων  θα είναι το φυσικό επακόλουθο της λύσης αυτών των θεμάτων. Γι΄αυτό και δεν μπορεί να εφαρμοστεί ούτε άμεσα  ούτε γρήγορα. Για την πλήρη λειτουργία της θα πάρει τουλάχιστον 5 έως 8 χρόνια. Σταδιακά θα παραδίδονται τμήματα της από τους δρόμους που έχουμε ήδη φροντίσει να δημιουργήσουμε τις θέσεις στάθμευσης. Όλους μας  αρέσει η θέα από ψηλά. Αλλά για να χτιστεί οποιοδήποτε  κτίριο πάντα θα πρέπει να ξεκινήσουμε από το υπόγειο.

Στο δύσκολο αυτό έργο βαρύνουσα σημασία έχει ο μακροπρόθεσμος στρατηγικός σχεδιασμός. Να υπάρχει ένα σχέδιο που όλες οι ενέργειες  που θα γίνονται να εστιάζουν στον τελικό μας στόχο μας. Στην λειτουργία των ποδηλατοδρόμων.

Η φιλοσοφία της χάραξης των ποδηλατοδρόμων είναι η ακόλουθη. Τρείς βασικοί και δύο συμπληρωματικοί οριζόντιοι άξονες διπλής κατευθύνσεως που μεταφέρουν τον κόσμο στο κέντρο από ανατολικά και έως δυτικά. Οι άξονες αυτοί είναι:

-Από Βούλγαρη Βασιλίσσης Όλγας, , Βασιλέως  Γεωργίου ,Τσιμισκή, Πολυτεχνείου έως τα Δικαστήρια. 6300 μέτρα.

-Από Βούλγαρη Κων. Καραμανλή, Εγνατία, Μοναστηρίου έως την Αγίων Πάντων. 6850 μέτρα.

-Από Κατσιμίδη,  Αγίου Δημητρίου έως την συμβολή της με την Λαγκαδά. 3900 μέτρα.

-Γρηγορίου Λαμπράκη από την αρχή της έως την  συμβολή της με την Κων. Καραμανλή 2600 μέτρα.

-Λαγκαδά από Βαρδάρη έως την συμβολή της με την Αγίων Πάντων 840 μέτρα.

-Και  εννιά κάθετοι δρόμοι που θα ενώνουν  τους οριζόντιους άξονες με την σειρά από ανατολικά προς δυτικά.

-Βούλγαρη. Από Κων. Καραμανλή έως Βασιλίσσης Όλγας. 1000 μέτρα.

-25η Μαρτίου από Παπαναστασίου έως Παραλία. 1700 μέτρα.

-Μάρκου Μπότσαρη από Παπαναστασίου έως Παραλία. 1400 μέτρα.

-Κανάρη από Απόλλωνος έως Μάρκου Μπότσαρη. 1000 μέτρα.

-28ης Οκτωβρίου από Βασιλίσσης Όλγας έως Κων. Καραμανλή. 850 μέτρα.

-3ης Σεπτεμβρίου από Αγίου Δημητρίου έως Βασιλίσσης Όλγας. 1000 μέτρα.

-Ελ. Βενιζέλου από Αγίου Δημητρίου έως Τσιμισκή. 750 μέτρα.

-26ης Οκτωβρίου από Δικαστήρια έως Εγνατία. 360 μέτρα.

-Αγίων Πάντων από Μοναστηρίου έως Λαγκαδά. 1000 μέτρα.

Το συνολικό μήκος αυτών  των αξόνων είναι 30 χιλιόμετρα. Παίρνοντας την μία πλευρά του δρόμου για να την χρησιμοποιήσουμε για ποδηλατόδρομο διπλής κατευθύνσεως θα πρέπει να βρούμε θέσεις παρκαρίσματος για τα περίπου 3000 οχήματα που θα εκδιωχθούν από τους χώρους αυτούς.  Όλο το έργο μπορεί να γίνει μόνο τμηματικά και να παραδίνονται οι ποδηλατοδρόμοι όταν θα δημιουργούνται οι νέες θέσεις παρκαρίσματος των αυτοκινήτων.  Ότι άλλο και να γίνει που δεν θα λαμβάνει υπόψιν τις ανάγκες για θέσεις παρκαρίσματος,  θα προσκρούσει στην δικαιολογημένη αγανάκτηση των πολιτών. Όπως συμβαίνει και με τους υφιστάμενους ποδηλατοδρόμους της πόλης μας που είναι μία σκέτη αποτυχία. Η δημιουργία και λειτουργία των ποδηλατοδρόμων είναι  ένα πολύ δύσκολο έργο, αλλά με την ολοκλήρωση του θα αλλάξει την φυσιογνωμία της  πόλης μας.

ΤΟΠΙΚΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Δείτε και αυτά

parking

Προγραμματικές

ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ

parking

Προγραμματικές

ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

vegetables

Προγραμματικές

ΤΟΠΙΚΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Χαλιαμπάλιας Σάββας - Υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης

ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!
Είμαστε άνθρωποι που δουλέψαμε και πετύχαμε στους τομείς μας, θέλουμε τώρα να δουλέψουμε για την αγαπημένη μας πόλη!
Ελάτε στο συνδυασμό μας, δείτε τις προτάσεις μας και διαδώστε τις! Εμπιστευτείτε τους ανθρώπους που θα τις υλοποιήσουν!

Πλοηγηση

  • Αρχική
  • Επικοινωνία
  • Η Θεσσαλονίκη μου
  • Σάββας Χαλιαμπάλιας
  • Νέα
  • Press

Επικοινωνια

Πέτρου Συνδίκα, με Βασιλίσσης Όλγας 120 ΤΚ 54645
Θεσσαλονίκη
info@chaliampalias.gr
polites@chaliampalias.gr
press@chaliampalias.gr
news@chaliampalias.gr

chaliampalias.gr