Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΠΡΩΤΗ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ.
-Θα καθιερώσουμε 4 σημαντικές γιορτές τον χρόνο.
Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά επιβλητικά. Ο εντυπωσιακός στολισμός της πόλης και της Νέας Παραλίας όπως και οι διάφορες εκδηλώσεις που θα λαμβάνουν χώρα εκείνη την περίοδο στην πόλη θα την κάνουν πόλο έλξης τουριστών. Στόχος να γίνουμε Χριστουγεννιάτικος προορισμός.
Τον Μάιο έμφαση στην αναζωογόνηση της φύσης, στα λουλούδια και στο περιβάλλον με διάφορες εκθέσεις και εκδηλώσεις γύρω από αυτό το θέμα.
Τον Σεπτέμβριο με την ΔΕΘ θα γίνει μία προσπάθεια αναβίωσης της γιορτής του κρασιού στην Θεσσαλονίκη.
Στις 26 έως 29 Οκτώβριου στις γιορτές απελευθέρωσης της πόλης θα υπάρχουν θεάματα με αναπαραστάσεις σημαντικών μαχών με στολές εποχής. Όπως επίσης με όχημα την παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου και μετά από αυτήν θα παρουσιάζεται ένα υπερθέαμα στην Ν. Παραλία με εικονικές βολές αεροπλάνων και ελικοπτέρων σε στόχους στην θάλασσα με άσφαιρα πυρομαχικά του στρατού και την συμμετοχή των ΟΥΚ. Στόχος η αναπτέρωση του πατριωτικού ηθικού του πληθυσμού και η προσέλκυση τουριστών.
-Εβδομαδιαίες Κυριακάτικες αγορές για παλιά πράγματα και ότι θέλει να πουλήσει ο καθένας. Σε δύο χώρους. Ο πρώτος ανατολικά στον παραλιακό χώρο που βρισκόταν τα λυόμενα του 5ου Λύκειου. Και ο δεύτερος στο χώρο του λιμανιού που παραχωρήθηκε πρόσφατα στον Δήμο.
-Θεματικό πάρκο για Μακεδονία, Μ. Αλέξανδρο, και Αριστοτέλη σε συνεργασία με το τμήμα αρχαιολογίας του ΑΠΘ. Μπορεί να γίνει στο πάρκο απέναντι από το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου.Περιηγητικά μονοπάτια με διακριτές σημάνσεις σε 4 γλώσσες που θα διασχίζουν την πόλη. Ρωμαϊκό, μουσουλμανικό αρχαιοελληνικό. Θα οδηγούν στα μνημεία και στα μουσεία της κάθε εποχής.
Το εισιτήριο από όλα τα μουσεία και τα αξιοθέατα της πόλης που ισχύει σήμερα θα συνδυαστεί και σαν εκπτωτικό κουπόνι .Θα ισχύει σε συνεργαζόμενα μαγαζιά σίτισης ένδυσης όλης της πόλης και σε όποια άλλα θέλουν να συμμετάσχουν. Τα συνεργαζόμενα μαγαζιά θα έχουν αναρτημένο στην πρόσοψή τους αυτοκόλλητο με την συμμετοχή τους στο πρόγραμμα και την έκπτωση που προσφέρουν στον τουρίστα.
-Κουτιά για φύλαξη αποσκευών των τουριστών με κέρμα. Σε κεντρικά και τουριστικά σημεία της πόλης. Λευκό Πύργο και Πλατεία Αριστοτέλους τα δύο σημεία που πρέπει να τοποθετηθούν κατά αρχάς.
-Ανάδειξη και αξιοποίηση της Νέας Παραλίας.
Το πλεονέκτημα της πόλης είναι ότι έχουμε τρείς βασικές πηγές τουριστών. Η πρώτη είναι η παγκόσμια αγορά με πύλη εισόδου κατά βάση το αεροδρόμιο .Η δεύτερη είναι οι περιφερειακές χώρες των 100 εκατομμύριων κατοίκων των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης που μας περιβάλλει με βασικές πύλες εισόδου τους νέους οδικούς άξονες των Βαλκανίων. Και η τρίτη είναι οι τουρίστες που έρχονται για την Χαλκιδική την Πιερία Καβάλα και Θάσο από όλα τα μέρη του κόσμου. Σύμφωνα με στοιχεία του 2018 αυτές οι περιοχές φιλοξενούν 3,2 εκατομμύρια επισκέπτες για ένα διάστημα 3 μηνών. 1,5 εκατομμύριο η Χαλκιδική,1 εκατομμύριο Καβάλα και Θάσο και 700 χιλιάδες η Πιερία. Στόχος μας να προσελκύσουμε το 15% των επισκεπτών στην πόλη μας για 2 μέρες.Με μέσο όρο 100 ευρώ την ημέρα ο καθένας τα οφέλη θα είναι σημαντικότατα. Έξτρα τζίρος το χρόνο 48 εκατομμυρίων. Μόνο για την Τρίτη περίπτωση υπολογιζόμενη μία θέση εργασίας ανά 120000 ευρώ τζίρο το χρόνο, έχουμε 400 άμεσες και 140 έμμεσες νέες μόνιμές θέσεις εργασίας. Ο στόχος μας είναι να κρατάμε όσο δυνατόν περισσότερο τον τουρίστα στην πόλη.
ΟΦΕΛΗ
Για την πόλη. Η πόλη γίνεται τουριστικός προορισμός όλο τον χρόνο. Και όσο γίνεται φιλική και προσφέρει παροχές υψηλού επιπέδου για τους επισκέπτες της τόσο θα ανεβαίνει και το brand name της στην παγκόσμια αγορά τουρισμού.
Για τον Δήμο Με την αναβάθμιση της πόλης, την οικονομική ενίσχυση των επιχειρήσεων και την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος τα έσοδα του δήμου θα αυξάνονται έμμεσα.
Για τους δημότες. Η δημιουργία νέων καλοπληρωμένων μόνιμων θέσεων εργασίας και η εισαγωγή φρέσκου χρήματος είναι αυτά που φέρνουν την ανάπτυξη σε μία κοινωνία.